چند نکته جالب درمورد تربیت سگ های آپارتمانی

بیشتر موسساتی که مسئول سرپرستی حیوانات خانگی هستند، قبل از فروش آن ها برای شما و سگتان برنامه های آموزشی تدارک خواهند دید. زمانی که یک توله سگ را به سرپرستی قبول می کنید و در یک آپارتمان زندگی می کنید باید برنامه های زیادی را دنبال کنید تا بتوانید تربیت موفقیت آمیزی داشته باشید. آموزش و تربیت سگ های آپارتمانی را با هم قدم به قدم در این قسمت از مجله پت لاین مرور می کنیم.

یک روال خاص را در پیش بگیرید

برای این که توله شما با قوانین جدید آشنا شود لازم است برنامه خاصی را در پیش بگیرید. لازم است چک لیستی را تهیه کرده و سعی کنید سر ساعت های مشخصی کار هایتان را انجام دهید. برای مثال لازم است یک زمان برای بیدار شدن از خواب در نظر بگیرید. سپس در برنامه خود زمان هایی برای بازی، تربیت و همچنین تشویق در نظر بگیرید. زمان های مشخصی برای تغذیه سگتان در نظر داشته باشید تا زمان تقریبی نیاز سگ به دستشویی را نیز در دست داشته باشید.

استفاده از تشویقی را فراموش نکنید

همان طور که ممکن است برای رفتار های اشتباه سگتان تنبیهش کنید، لازم است برای انجام کار های خوب و دقیق انجام دادن تربیت های شما، از تشویقی استفاده کنید. کوکی ها و بیسکویت های تشویقی وجود دارد که می توانید از آن ها به عنوان تشویقی استفاده کنید. برای آموزش و تربیت سگ های آپارتمانی استفاده از این تشویقی ها نقش حیاطی در تربیت درست خواهد داشت.

قلق های رفتاری سگتان را دست داشته باشید

معمولا سگ ها یک سری دستور العمل رفتاری دارند که اگر پیگیر باشید طی چند روز می توانید به راحتی آن ها را بیابید. برای مثال ممکن است سگ شما بی حوصله باشد و مدام دور خودش بچرخد، وسط بازی دمش را به سمت مخالف بچرخاند، این ها علامت هایی است که در مورد حال روحی سگتان راهنما خواهد بود.

اگر به طور منظم این چند قدم را دنبال کنید به راحتی می توانید سگ خود را برای زندگی آپارتمانی تربیت کنید. به یاد داشته باشید لازم است برای سگتان محل و محدوده زندگی در نظر گرفته و همچنین برای راحتی او اسباب بازی و خوراکی های مورد علاقه اش را تهیه کنید. امیدوارم از تربیت سگتان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.