کاربردهای تشویقی برای گربه ها

معمولا برای تربیت حیوانات خانگی به خصوص سگ ها و گربه ها از خوراکی های سبک و میان وعده هایی استفاده می شود که حاوی مواد مغذی هستند. به این مواد تشویقی یا اسنک گفته می شود. تشویقی گربه در واقع اسنک و یا میان وعده ای است که به او به عنوان پاداش و یا برای رفع بیماری هایش داده می شود.

تشویقی گربه چه استفاده هایی دارد؟

گربه ها حیوانات خوش خوراکی هستند. اما برای تربیت شدن مانند سگ ها دادن تشویقی به آن ها زیاد هم واجب نیست اما می توانید از آن برای به تحرک در آوردن گربه خود استفاده کنید و یا مواد غذایی مورد نیاز بدنش را به او برسانید. به طور کلی استفاده از بیش از حد از این اسنک ها توصیه نمی شود اما می توانید به عنوان یک میان وعده و یا یک وسیله برای بازی از آن استفاده کنید. برخی اوقات گربه شما مواد مغذی نیاز دارد و شما می توانید با استفاده از تشویقی های کوچک و انواع خوشمزه ای که گربه ها عاشق آن هستند این مواد مغذی را به بدنش برسانید.

کدام تشویقی ها بهتر هستند؟

همان طور که پیش تر گفتیم گربه ها شامه تیزی دارند بنابراین بیشتر به بوی غذا اهمیت می دهند. پس سعی کنید از اسنک  هایی استفاده کنید که بوی خوبی داشته باشند. معمولا در ترکیب اسنک ها از گیاهی به نام کت نیپ استفاده می کنند. کت نیپ گیاهی است گربه ها با بوی آن شاد شده و ساعت ها پر انرژی هستند.

با تشویقی ها بازی اختراع کنید

اگرچه گربه ها در سنین پایین بسیار بازیگوش هستند، اما در سنین بالاتر بیشتر به خوابیدن و لم دادن در یک گوشه علاقه دارند. می توانید از غذای های اسنکی که کربوهیدارت پایینی دارند به عنوان یک محرک برای بازی استفاده کنید. با بوی تشویقی گربه حواس گربه را به خود جلب کنید. سپس سعی کنید آن را در جایی قایم کرده و گربه را مجبور کنید تا تشویقی را جست و جو کند.

به نظر شما دیگر می توان چه استفاده هایی از تشویقی ها کرد؟ چطور تشویقی مورد نیاز گربه خود را انتخاب می کنید؟ می توانید نظرات خود را با کاربران پت لاین به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.