معرفی برند باکیفیت رویال کنین

برند رویال کنین از جمله معروف ترین برند های تولید کننده غذای خشک برای سگ ها و گربه ها است. این کمپانی فرانسوی بیش از 50 سال است که در این زمینه فعالیت داشته و کیفیت محصولات آن زبان زد خاص و عام است. با ما در مجله پت لاین همراه باشید تا این برند را بیشتر به شما معرفی کنیم.

تاریخچه برند رویال کنین

ژان كاتاری در ماه مه سال 1927 در شهر كوچك فرانسه Puy-en-Velay متولد شد. وی فعالیت دامپزشکی خود را با کار با اسب و گاو شروع کرد. با گذشت سالها، وی اعتقاد داشت كه غذا می تواند بر سلامتی حیوانات تأثیر بگذارد. در سال 1968، او “سوپ زرد” را برای سگ ها ایجاد می کند. نام تجاری ROYAL CANIN® در همان سال به عنوان یک شرکت تولید غذای حیوانات به ثبت رسید.

از آن سال تا کنون بیش از 50 سال است که این کمپانی برای حیواناتی از جمله سگ ها و گربه ها غذا تولید می کند.

چرا رویال کنین محبوب است؟

اگر بخواهید به دنبال غذا برای سگ یا گربه خود بروید بدون شک یکی از برند هایی که در اولین قدم به شما معرفی می شود برند رویال کنین است. این شرکت سعی می کند همواره دایره وسیعی از محصولات را برای سگ ها و گربه ها ارائه کند. فرقی نمی کند حیوان خانگی شما چند وقت است و از چه نژادی است، رویال کنین حتما برای او یک غذای مناسب دارد.

توجه به رژیم غذایی مخصوص حیوانات

برخی از سگ ها یا گربه ها دارای بیماری های ژنتیکی هستند. یا حتی به برخی از مواد غذایی آلرژی دارند. این موارد سبب می شود که پیدا کردن غذا برای آن ها بسیار مشکل باشد زیرا آن ها به راحتی نمی توانند از غذای حیوانات خانگی دیگر بخورند. همین شرکت رویال کنین را به این واداشت که 10 سال را برای پیدا کردن ترکیبات و درست کردن غذا های مناسب برای سگ ها و گربه هایی وقت بگذارد که نمی توانند غذا های عادی مصرف کنند.

این کمپانی اکنون از جمله بزرگترین شرکت هایی است که فعالیت های خود را روز به روز گسترش داده و تلاش می کند کیفیت خود را افزایش دهد.

شما تجربه استفاده از این برند را داشته اید؟ چه نظری در مورد آن دارید؟ می توانید نظرات خود را با دیگر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.