چند نکته مفید درباره پارک حیوانات

امروزه برای زندگی سگ های خانگی بیش از پیش ارزش قائل می شوند و نگهدارندگان آن ها توجه زیادی به راحتی و سلامت سگ ها دارند. در این راستا پارک های سگ از سری محصولاتی است که اخیرا طرفدارهای زیادی پیدا کرده است. این پارک ها فقط برای بازی نیستند و کاربردهای بسیار زیادی دارند. به همین دلیل ما از شما می خواهیم راهنمای خرید پارک سگ را مطالعه کنید و بهترین تصمیم را برای سگتان بگیرید.

پارک سگ چیست؟

پارک سگ هایی که در پت شاپ ها می بینید، به طور معمول محصولاتی پارچه ای، پلاستیکی یا فلزی هستند که برای تامین فضای خاصی به کار می روند. این پارک ها اغلب فضایی محدود دارند و کاربردهای آن دقیقا به همین فضای محدود مربوط می شوند. پارک ها هم در خانه و هم در بیرون قابل استفاده هستند و معمولا قابل جابجایی نیز می باشند. فضای محدودی که ایجاد می شود برای نگهداری موقت سگ ها ایجاد می شود و نباید به مدت طولانی از آن استفاده کرد. در ادامه مزیت های استفاده از این محصولات را بررسی می کنیم.

کاربردهای پارک سگ:

سگ ها همیشه به حضور در یک مکان کوچک تمایل نشان می دهند. زیرا این محیط کوچک به آن ها احساس آرامش و امنیت می دهد. این پارک ها برای گذراندن اوقات فراغت و بازی بسیار مناسب هستند. ممکن است سگ شما مریض باشد یا اختلالاتی داشته باشد که حضور آن در یک فضای کوچک توصیه بشود. آموزش دستشویی، پارس نکردن، حفظ آرامش، آشنایی با دیگر سگ ها، تنها گذاشتن آن ها در خانه و… از مزیت های استفاده از این محصول هستند. سعی کنید پارک را به عنوان تنبیه مورد استفاده قرار ندهید تا باعث ایجاد اضطراب و تنش در سگ نشوید. به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز سگ ها از جمله، پد ادرار، اسباب بازی، غذا و آب را در پارک قرار دهید و چند ساعتی بدون هیچ نگرانی خاصی سگ را ترک کنید.

راهنمای خرید پارک سگ

در خرید پارک سگ باید نکات ساده اما مهمی را رعایت کنید. به همین دلیل ما به صورت موردی چندین نکته را به شما گوشزد می کنیم.

  • سعی کنید پارک هایی را خریداری کنید که سایزشان قابل تغییر است. با توجه به رشد توله ها این مورد برای آن ها مهم تر است.
  • پارک های قابل حمل و جمع شدنی انتخاب بهتری هستند.
  • پارک ها باید متناسب با سایز و نیاز سگ باشد و نه پارک بزرگ و نه پارک کوچک توصیه نمی شود.
  • با توجه به محل و نوع استفاده جنس پارک را انتخاب کنید.
  • حتما در داخل پارک از اسباب بازی و تشویقی سگ بهره ببرید.
  • بهتر است ارتفاع پارک 2 تا 3 برابر قد سگ باشد.

نظر شما در مورد پارک بازی چیست؟ شما برای چه مواردی از این محصولات استفاده کرده اید؟ می توانید از طریق لینک پارک بازیهای متنوعی را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.