چند نکته جالب درباره رفتار و حرکات گربه ها

گربه ها از جمله حیواناتی هستند که با توجه به شرایطی که در آن قرار دارند سیگنال های بدنی ارسال می کنند. از این رو اگر صاحب گربه هستید باید از روی حرکاتش احساساتش را دریابید. در این مطلب از مجله پت لاین شما را با معنی حرکات گربه ها آشنا کرده و دلیل این حرکات را برای شما توضیح خواهیم داد.

احساسات درون چشم ها است

برخی از گربه ها احساسات خود را به صاحبی که دوست دارند به سادگی نشان می دهند. بنابراین سعی می کنند آن را با اعضای بدنشان به خصوص چشم ها به نمایش بگذارند. گربه ای که مدام شما را لیس میزند، به شما چشم میدوزد و به آرامی پلک می زند. دور شما می چرخد. دمش را با دیدن شما بالا میگیرد و دیگر رفتار های بدنی که در اطرف شما نشان می دهد، بیانگر ابراز احساسات به شما توسط گربه است.

معنی حرکات گربه ها: نشان دادن اعتراض

یکی از رفتار‌های عجیب گربه ها چنگ های پی در پی زدن با پاهایشان است که هم به هنگام بازی ویا هم به هنگام اعتراض مشاهده می‌شود. به طور کلی گربه ها علاقه خاصی به دنبال کردن اجرام کرم مانند دارند که این اساس غریزه شکار آنهاست.

گربه ای با دم پف کرده

دم گربه‌ها به هنگام ترس مانند لحاظه ای که یک شی جدید را به خانه می‌آورید، یا استفاده از سشوار و یا جارو برقی که صدای زیادی دارند و یا به هنگام حمام و یا بازی با گربه‌های دیگر رو به بالا سیخ شده و پر پشت تر میشود که نشان از هیجان یا ترسشان می‌باشد. در بسیاری از موارد هنگام نزاع با گربه های دیگر و یا بازی های کمی خشن، تمامی موهای گربه‌تان از جمله دم، سیخ می‌شود، که با این کار قصد بزرگتر و قدرتمند تر نشان دادن خود نسبت به آن چیزی که هستند را دارند.

به طور کلی گربه ها حیوانات درون گرایی هستند. آن ها کمتر احساسات خود را نشان می دهند. اما آن ها با دم خود با صاحبشان صحبت می کنند. در موقعیت های مختلف به حالت های دم او دقت کنید درمیابید که او در این موقعیت چه احساسی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.