باهوش ترین نژادهای سگ کدامند؟ (قسمت دوم)

در مطلب باهوش ترین نژادهای سگ کدامند؟ (قسمت اول) آمدیم و 5 نژاد از باهوش ترین سگ های خانگی را با ذکر چند ویژگی از هرکدام به شما معرفی کردیم. اما قول داده بودیم که مطلب ما با معرفی 10 نژاد باهوش کامل می شود و در اینجا با 5 نژاد باهوش دیگر سگ های خانگی با شما هستیم. شما هم ما را در مطلب باهوش ترین نژادهای سگ کدامند؟ (بخش 2) همراهی کنید.

  • Shetland Sheepdog

این نژاد کمی از سگ های نژاد Colies کوچک تر هستند. هوش بالایی دارند و می توانند برای یک روز شکاری با زیرکی بالایی شما را همراهی کنند. یا حتی برای نگهبانی از گله ها نیز مناسب هستند و درک بالایی از محیط دارند. چالاکی و مطیع بودن آن ها از ویژگی های جذابشان می باشد. در ضمن سعی کنید همیشه مهربانی و احساسات نرم و لطیف را به آن ها ببخشید.

  • Labrador Retriever

هوش بالای این نژاد به آن ها قابلیت های زیادی می دهد. برای مثال آن ها در آمریکا به عنوان سگ های کاشف مواد مخدر وسگ های راهنما کاربرد دارند. در نتیجه شما هم می توانید با برگزاری جلسات آموزشی از آن ها به عنوان سگ خانگی بسیار وفاداری بهره بگیرید. سال ها است که نژاد لابرادور در ایالات متحده جزء محبوب ترین سگ ها هستند.

  • Papillon

نام آن ها به معنای “پروانه” از زبان فرانسوی آمده است و دلیل آن هم مدل گوش های بلند و پروانه ای شکل می باشد. این نژاد اکثرا برنده های مسابقات چابکی و سرعت می شوند.

  • Rottweiler

شناخت نژاد روتویلر به روم باستان برمیگردد و از آن زمان این نژاد به عنوان سگ هایی قابل اعتماد و وفادار یاد شده است. می توانید در طی جلسات آموزشی به خوبی آن ها را تربیت کنید و از بودن با آن لذت ببرید.

  • Australian Cattle Dog

شما در اینجا با یکی از سالم ترین نژادهای سگ سروکار دارید که بروز بیماری های سگ ها در آن ها بسیار کم است. کنجکاوی، تحرک و باهوشی سگ گربه های استرالیایی بی نظیر است و شما به سرعت با آن ها سازگاری می شوید.

شما کدام یک از سگ های معرفی شده در مطلب باهوش ترین نژادهای سگ کدامند؟ (بخش 2) را بیشتر دوست دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.